آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز ، آموزش نرم افزارهای کاربردی ، سفارش طراحی ...
برای تهیه لینک دانلود ، کافیه عنوان فایل مورد نظرتون رو واسم بصورت پیامکی ارسال کنید : 09308769559
آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز و آموزش نرم افزارهای کاربردی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

«دین ماهواره ای»؛ تازه ترین سلاح غربی ها در جنگ نرم! / روزه داری، عزاداری و قرائت قرآن در کنار عیش و نوش و روابط نامشروع!


تاثیر قابل توجه ماه مبارک رمضان در فضای بین المللی و رویکردهای مذهبی مردم در این ماه باعث شده تا شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با کاستن از برنامه های غیراخلاقی و ضددینی خود به ترویج افکار انحرافی و التقاطی موردنظر در قالب برنامه های به ظاهر دینی بپردازند.


«دین ماهواره ای»؛ تازه ترین سلاح غربی ها در جنگ نرم! / روزه داری، عزاداری و قرائت قرآن در کنار عیش و نوش و روابط نامشروع!

این روزها و در حالی که نیمی از ماه مبارک رمضان را پشت سر گذاشته ایم، رسانه های معاند با نظام جمهوری اسلامی و شبکه های ماهواره ای با رویکردی جالب توجه به استقبال ماه مبارک رمضان آمده اند. رسانه هایی چون بی بی سی فارسی، فارسی1، من و تو و جم تی وی که پیش از این و در طول سال بارها و بارها با ساخت و پخش سریال های ضددینی، بدیهی ترین اصول دینی را زیر سوال برده بودند، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان رویکرد جدیدی در عرصه جنگ نرم از خود نشان می دهند.

 تاثیر قابل توجه ماه مبارک رمضان در فضای بین المللی و رویکردهای مذهبی مردم در این ماه باعث شده تا این شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با کاستن از برنامه های غیراخلاقی و ضددینی خود به ترویج افکار انحرافی و التقاطی موردنظر در قالب برنامه های به ظاهر دینی بپردازند.

البته این جریان روند جدیدی نبوده و طی سال های گذشته نیز این شبکه ها در ماه رمضان برنامه های خاصی را در ساعات معینی تدارک دیده بود، اما امسال برنامه های سحرگاهی و پخش اذان و تصاویری از مساجد با حضور روزه داران، طرحی جدید است که به برنامه های سال های گذشته افزوده شده اند. این شبکه در رمضان هر سال شعاری را برمی گزیند و صحنه هایی از مساجد و اماکن مقدس نشان می دهند.

نکته قابل توجه در این بین پخش «ربّنـا» (تنها با صدای شجریان) از این شبکه های ماهواره ای و اذان (با تعجیل دو دقیقه ای نسبت به تهران) همراه با آهنگ است، تا اعتماد مخاطبین را بیش از پیش جلب نماید.

(امسال رمضان، همین جا با ما با فارسی1)

اما اندکی مداقه در شیوه اجرایی این شبکه های ماهواره ای به خوبی نشان می دهد که مدیران این شبکه ها بسیار هوشمندانه عمل می کنند و برنامه خاص مناسبتی خود را در ساعاتی از شبانه روز پخش می کنند که عملا دست رسانه ملی در آن ساعات خالی است!

به نظر می رسد در روزگاری که هجمه فرهنگی غرب، تفکرات جوانان و جامعه ایرانی را هدف قرار گرفته است، این بار قرار است با «دین ماهواره ای» به سراغ جوانان ایرانی بیاید. در واقع می توان ادعا نمود که تمام نقشه ها و برنامه های این شبکه ها با هدف تخریب اسلام و بنیان خانواده طراحی شده و در این موضع شکی نیست و روشن ترین ادله ی آن تاملی در مضمون سریال ها و موسیقی  های (راک) پخش شده از این شبکه ها می باشد.

علی ایحال امروز ابزار جنگ دشمن در عرصه فرهنگ تغییر کرده و عوامل یهودی و صهیونیستی شبکه های ماهواره ای، برنامه های گسترده ای برای عوام فریبی طراحی نموده اند تا خود را مسلمان جلوه داده و با در نظر گرفتن همه ی جوانب امر، به خانواده های ایرانی این طور القا کنند که می توان روزه هم گرفت، به عزاداری هم پرداخت و به میهمانی های فرهنگی که خود تعریفی از آن کرده اند رفت و در عین حال به عیش و نوش نیز پرداخت زیرا این موارد هیچ مغایرتی با یکدیگر ندارند!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">