آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز ، آموزش نرم افزارهای کاربردی ، سفارش طراحی ...
برای تهیه لینک دانلود ، کافیه عنوان فایل مورد نظرتون رو واسم بصورت پیامکی ارسال کنید : 09308769559
آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز و آموزش نرم افزارهای کاربردی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

میزنه قلبم، داره میاد دوباره باز بوی محرم
خدا برس به دادم، که شدم دیوونه ی دیوونه
دیگه زپا فتادم، مثه مرغکی بی آشیونه
بیا بده مرادم، میگیره دلم همش بهونه
آقاجون
ببین نوای آهم، ندارم دیگه طاقت دوری
یه عمره چشم به راهم، نمیخوام دیگه درد صبوری
اگه تورو نخواهم، زندگی کنم آخه چجوری
آقا جون
میزنه قلبم، داره میاد دوباره باز بوی محرم
وقتی میشینم، به یاد کربلا برات روضه میگیرم
تو رویاهام ، خودم رو تو حرم میبینم
الهی بین روضه هات برات بمریم
میزنه قلبم، داره میاد دوباره باز بوی محرم
خدا برس به دادم، که شدم دیوونه ی دیوونه
دیگه زپا فتادم، مثه مرغکی بی آشیونه
بیا بده مرادم، میگیره دلم همش بهونه
آقا جون
ببین نوای آهم، ندارم دیگه طاقت دوری
یه عمره چشم به راهم، نمیخوام دیگه درد صبوری
اگه تورو نخواهم، زندگی کنم آخه چجوری
آقا جون
میزنه قلبم، داره میاد دوباره باز بوی محرم
هیچی ندارم، تموم زندگیم فقط مهر حسینه
روی لبام شب تا سحر ذکر حسینه
هرجا برم توی سرم فکره حسینه
با دلی پر درد، من التماست میکنم که زائرت شم
دست جمعی با عاشقا مسافرت شم
ساکن کربلات بشم مجاورت شم
میزنه قلبم، داره میاد دوباره باز بوی محرم

****

حاج حسین سیب سرخی


نظرات (۶)

  • گلستان بلاگ
  • سلام
    با تشکر از مطلب ارسالی شما
    پوستر زیباتون در سایت "گلستان بلاگ" و "حرف تو" منتشر شد
    آدرس:http://golestanblog.ir/پوستر-بوی-محــرم/
    آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/35643

    موفق باشید.
  • خادم الرضا
  • عالی بود
  • خادم الرضا
  • عالی بود
  • خادم الرضا
  • میخانه ی ما منتظر قدوم شماست
    دعوتید به مهمانی عیسای اهل بیت
    یا حق
    تا یادش می کنم ،

    باران می آید..

    نمی دانستم

    لمس خیالش هم

    وضو می خواهد...


    سلام

    عالی بود به وبلاگم یه سرس هم بزن


    http://emamzaman1394.blogfa.com/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">