آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز ، آموزش نرم افزارهای کاربردی ، سفارش طراحی ...
برای تهیه لینک دانلود ، کافیه عنوان فایل مورد نظرتون رو واسم بصورت پیامکی ارسال کنید : 09308769559
آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز و آموزش نرم افزارهای کاربردی

بایگانی
پیوندها
  • ۳
  • ۰


نه اشتیاق به گل دارم و نه میل بهار...

مرا به خانه ی زهرای مهربان ببرید
به خاکبوسی آن قبر بی نشان ببرید

اگر نشانی شهر مدینه را بلدید
کبوتر دل ما را به آشیان ببرید

کجاست آن در آتش گرفته؟ تا که مرا
برای جامه دریدن به سوی آن ببرید

مرا اگر شوم از دست بر نگردانید
به روی دست بگیرید و بی امان ببرید

کجاست آن جگر شرحه شرحه؟ تا که مرا
به سوی سنگ مزارش کشان کشان ببرید

مرا که مهر بقیع است در دلم ، چه شود
اگر به جانب آن چار کهکشان ببرید

نه اشتیاق به گل دارم و نه میل بهار
مرا به غربت آن هیجده خزان ببرید


کسی صدای مرا در زمین نمی شنود
فرشته ها! سخنم را به آسمان ببرید 



نظرات (۳)

  • رژیم لاغری
  • شعر بسیار زیبایی بود
    پاسخ:
    ممنون
  • آرمان بدیعی

  • شیخ رجبعلی خیاط می گوید :در نیمه شبی سرد و زمستانی در حالیکه برف بشدت می بارید و تمام کوچه ها و خیابانها را سفید پوش کرده بود از ابتدای ُکوچه دیدم که در انتهای کوچه کسی سربه دیوار گذاشته وروی سرش برف نشسته است!
    با خود گفتم شاید معتادی یا دوره گردی است که سنگ کوب کرده !جلو رفتم دیدم او یک جوان است!
    او را تکانی دادم بلافاصله نگاهم کرد و گفت: چه می کنی؟!
    گفتم جوان مثل اینکه متوجه نیستی برف! برف!
    روی سرت برف نشسته!
    ظاهرا مدتهاست اینجایی!
    مریض میشوی ,خدای نکرده میمیری! اینجا چه میکنی؟!
    جوان که گویی صدای منو نشنیده بود با سرش اشاره ای به روبه رو کرد!
    دیدم او زل زده به پنجره خانه ای!
    فهمیدم عاشق شده!
    نشستم وبا تمام وجود گریستم!
    جوان تعجب کرد و کنارم نشست وگفت: تو را چه می شود
    ای مرد؟! آیا تو هم عاشق شده ای؟!
    گفتم: قبل از اینکه تو را ببینم فکر می کردم عاشق هستم! عاشق (مهدی فاطمه) ولی اکنون که تو را دیدم که چگونه برای رسیدن به عشقت از خود بی خود شده ای ,فهمیدم من عاشق نیستم! و ادعایی بیش نبوده! مگر عاشق می تواند لحظه ای به یاد معبودش نباشد؟!
    پاسخ:
    سلام
    عالی بود
    ممنون
  • گلستان بلاگ
  • سلام

    با تشکر از مطلب خوب و ارزشمند شما.

    این مطلب در گلستان بلاگ منتشر شد.

     http://golestanblog.ir/%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D9%82-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%88-%D9%86%D9%87-%D9%85%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1/

    منتظر مطالب بعدی شما هستیم.

    یاعلی. التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">