آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز ، آموزش نرم افزارهای کاربردی ، سفارش طراحی ...
برای تهیه لینک دانلود ، کافیه عنوان فایل مورد نظرتون رو واسم بصورت پیامکی ارسال کنید : 09308769559
آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز و آموزش نرم افزارهای کاربردی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰
در محیطهاى مراسم مذهبى، مراقب باشید هیچ کارى که از حدود ضوابط شرع ممکن است بیرون برود، رخ ندهد؛ این را مراقبت کنید. محیط مدّاحى و خوانندگى دینى، یک محیط پاک و مطهّرى است؛ نگذاریم آلودگى‌هایى که متأسّفانه در دنیاى هنر در  بین مردمان بى‌قید و بى‌مبالات رواج پیدا کرده است، به محیط هنر اسلامى و مذهبى در محیطهاى مذهبى رسوخ کند و نفوذ کند؛ این را مراقب باشید. محیط، محیط پاکیزه، طیّب، طاهر، [همراه با] عفّت؛ این‌جور محیطى باید باشد محیطى که ما در آنجا معارف اسلامى را میخواهیم با زبان شعر بیان کنیم.(1)  

چه لزومى دارد که ما از بعضى از آهنگهاى گمراه‌کننده و حرام استفاده کنیم؟ البته من نمى‌گویم آهنگ بد است. من نمى‌گویم استفاده‌ى از ابزار و آلاتى که گاهى استفاده مى‌شود همه‌جا غلط است، نه. یک جاهایى درست است، اشکالى ندارد، اما بعضى از شکلهایش هم غلط است. بعضى از آهنگها غلط است. آن آهنگى که وقتى انسان مى‌شنود و نمى‌فهمد که خواننده چى دارد مى‌خواند، فقط نوار را از دور مى‌شنود خیال مى‌کند که دارد یک تصنیف عاشقانه مبتذل مى‌خواند. این آهنگ را چرا ما به کار ببریم؟ (2)
-------------------------------------------
1. 31/۰۱/۱۳۹۳    2.  20/07/1363


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">