آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز ، آموزش نرم افزارهای کاربردی ، سفارش طراحی ...
برای تهیه لینک دانلود ، کافیه عنوان فایل مورد نظرتون رو واسم بصورت پیامکی ارسال کنید : 09308769559
آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز و آموزش نرم افزارهای کاربردی

بایگانی
پیوندها

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر بخواهیم حسن رحیم پور ازغدی را معرفی کنیم باید بگوییم در مشهد متولد شده است، دارای تحصیلات خارج فقه است و از سال 1381 به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شده، اما مردم بیشتر او را به واسطه پخش سخنرانی هایش از رسانه ملی می شناسند، هرچند آثار مکتوبی هم دارد. در داخل باعث دلگرمی جناح مؤمن و انقلابی است، همچنین بسیاری از حضور و فعالیت های او احساس خطر می کنند.

  • ۰
  • ۰

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی :

با «زیارت عاشورا» به زیارت حسین(ع) برویم

زیارت امام حسین(ع) شورانگیزترین فرصتهای معنوی و انس با امام معصوم(ع) را پیش روی همه ما قرار داده تا با تکرار اذکار جاری در این زیارت، مسیر رستگاری را گم نکنیم.

این زیارت، به ما گوشزد می کند که یادمان باشد به همان اندازه که بنده خدا هستیم، ظرفیت پیدا کنیم تا بزرگمردی چون سیدالشهدا(ع) برایمان پدری کند. یادمان باشد که ذکر «و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم» به ما تأکید دارد که دلیل دوست داشتن و دشمن داشتن هایمان نباید نفس باشد، بلکه تأسی به امام معصوم، همه دلایل زندگی را برای ما روشن می کند.

  • ۰
  • ۰

رفقا خبر دارید...

هنوز که هنوز است حمید باکری از عملیات فاتحانه خیبر بر نگشته...

خبر دارید که غلامحسین توسلی آن دلیرمرد خطه جنوب مهمان نهنگ های خلیج فارس شد و برنگشت...

از ابراهیم هادی خبری دارید...

بعد از اینکه یارانش را از کانال کمیل به عقب بازگرداند دیگر کسی او را ندید...

از جوانانی که خوراک کوسه های اروند شدند خبری دارید...

هنوز از شلمچه صدای اذان بچه ها می آید...

هنوز صدای مناجات رزمندگان از حسینیه حاج همت به گوش می رسد...

هنوز وصیت نامه شهدا خشک نشده؛
خواهرم حجابت را ...

برادرم نگاهت را ...

هنوز که هنوز است شهدا می ترسند ، از اینکه رهبر رو تنها بگذاریم...

و هنوز که هنوز است شهدا بند پوتینهایشان را باز نکرده اند و منتظر منتقم حسین علیه السلام هستند تا دوباره در رکابش شهید شوند...

شادی روح شهدا صلوات

  • ۰
  • ۰

  • ۰
  • ۰


سال گذشته را به یاد می‌آورد؛ "بی‌خوابی باز هم کلافه‌اش کرده بود، رفت به درمانگاهی در نزدیک کوهسنگی، با دیدن حالش گمان کردند معتاد است، به یکی از مراکز بهداشتی اطراف خانه برای زدن آمپول‌هایش رفت، آنجا وقتی وخامت حالش را دیدند، چند داروی خواب آور دیگر هم به داروهایش اضافه کردند و گفتند هرچه سریع‌تر خودت را به خانه برسان.

وقتی به خانه رسید، هنوز لباس‌هایش را در نیاورده بود که حدود 3 یا 4 ساعت بیهوش یک گوشه خانه افتاد."

 این اولین خاطره آقا رجب است وقتی پس از 26 سال حالتی شبیه خواب برایش مجسم می‌شود، مردی که حالا قوی‌ترین قرص‌های صلیب سرخ هم حریف بی‌خوابی‌هایش نمی‌شود.

 خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، این بار قصه غصه‌های "آقا رجبی" دیگر را روایت می‌کند؛ مردی که نه صورتش را از دست داده، نه دست و پایی از او قطع شده و نه جبهه و جنگ خطی بر بدنش انداخته، "ظاهرا" سالم و سرحال است، 25 درصد جانبازی هم آن قدرها چشمگیر نیست که او را تافته جدا بافته کند، فقط خاطره آخرین خواب خوش "رجب رشیدی" به 33 سال قبل بر می‌گردد؛ شاید شب یا ساعتی قبل از مجروح شدنش...

  • ۰
  • ۰

کسی که دیده‌ی خود را از نگاه به زن نامحرم سیراب می‌سازد، خداوند در روز قیامت، چشم‌های او را به وسیله‌ی میخ‌های آتشین و آتش، پُر می‌کند.

در این باره حضرت محمد (ص) بیان داشته‌اند: کسی که دیده‌ی خود را از نگاه به زن نامحرم سیراب می‌سازد، خداوند در روز قیامت، چشم‌های او را به وسیله‌ی میخ‌های آتشین و آتش، پُر می‌کند و چون حسابرسی مردم پایان پذیرد، او را در جهنم می‌اندازد.؛و از این رو حضرت عیسی (ع) بیان داشته‌اند: همانا چشمان خود را از نگاه نمودن به زنان نامحرم بازدارید؛ چرا که این عمل، سبب افشاندن بذر شهوت و رویش فسق می‌گردد.
علاوه بر این، در باب روابط زننده و شوخی نمودن‌های خارج از عرف و شرع مردان با زنان، حضرت محمد (ص) فرموده‌اند: هر فردی با زنی نامحرم شوخی نماید، برای هر کلمه که با او گفته است، هزار سال در آتش دوزخ او را زندانی می‌نمایند و آن زن اگر با رضایت، خود را در اختیار آن مرد قرار دهد و یا با وی بخندد و منجر به عمل خلافی شود، این زن هم مثل آن مرد گناهکار است و عذابش به مانند اوست.
ولی اگر زن راضی نبود به شوخی و ارتباط، و مرد به زور مرتکب این عمل زشت گردید، گناه هر دو بر عهده‌ی مرد می‌باشد، و همچنین در جای دیگری بیان داشته‌اند: مَن صافَحَ إمرَاةً حَرماً جاءَ یَومَ القیامَة مَغلُولاً ثُم یُومَرُ بِهِ اِلَی النّار؛ هر کس با زن نامحرمی دست دهد، روز قیامت با دستِ زنجیر شده به گردن محشور می‌شود و سپس امر می‌شود تا او را به آتش جاودان ببرند.

پی نوشت‌ها:
1- مستدرک الوسایل، ج 14: 267.
2- میزان الحکمه، ج 10: 71.
3- عقاب الأعمال: 652.
4- بهشت جوانان: 441، 451.
  • ۰
  • ۰
حتی در شهرهای توریستی که افراد مختلف از سراسر جهان با فرهنگهای متفاوت به آن می آیند هم جاهایی هست که هر فردی با هر مذهبی باید باحجاب باشد
با وجود اینکه ایتالیا یکی از کشورهای پر رفت و آمد از نظر توریستی است و   افراد با فرهنگ و پوشش های متفاوت و گاه زننده در آن حضور دارند اما همین افراد به هنگام ورود به اماکن مقدس و مذهبی از جمله کلیساها موظف به رعایت حجاب هستند و البته همگان نیز به این قانون احترام می گذارند. مسئولان امر در کلیسای سن پیتر واتیکان از طریق نصب تابلوهایی که در جاهای مختلف دیده می شود، اعلام کرده اند که شرط ورود به واتیکان، رعایت پوشش نسبی است.
البته قانون حجاب به واتیکان اختصاص نداشته و سایر کلیساهای شهر رم نیز با نصب تابلوهای مشابه، ورود افراد را به حجاب منوط کرده اند.

 
[تصویر:  gilankhabar-voroud-bihejab-mamnou01.jpg.jpg]
[تصویر:  gilankhabar-voroud-bihejab-mamnou03.jpg.jpg]
[تصویر:  gilankhabar-voroud-bihejab-mamnou02.jpg.jpg]
 
همان طور که در تصاویر مشاهده می شود این قانون، نه تنها بانوان که آقایان را نیز شامل می شود.
  • ۰
  • ۰

بر روی تصویر کلیک کنید ...

من این چند تا به نظرمون ریزا رو نوشتم که بیشتر تو بورسه تا فراموششون نکنیم که این ریزا ،

جزو گناهان بزرگ به حساب میان ...گول کلمات رو نخوریم ... همشون گناهان بزرگیند ...


  • ۰
  • ۰

سخنرانی استاد حجت الاسلام سید حسین مؤمنی

با موضوع سبک زندگی حسینی

حجم فایل 7mb

برای دانلود بر روی تصویر کلیک کنید ...


  • ۰
  • ۰

..انے سلم لمن سالمکم..
دارم سعے مے کنم لااقل از آن "بد" هایے باشم
کـہ " خوب" ها را دوست دارند.!
.
.
"اللهمَّ ارزقنی شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ"...