آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز ، آموزش نرم افزارهای کاربردی ، سفارش طراحی ...
برای تهیه لینک دانلود ، کافیه عنوان فایل مورد نظرتون رو واسم بصورت پیامکی ارسال کنید : 09308769559
آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز و آموزش نرم افزارهای کاربردی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود کتاب «زندگانی حضرت زهرا علیهاالسلام»

کتابى که در دست دارید ترجمه ، تحقیق و استدراک بر «تاریخ فاطمة الزهراء» از کتاب بحارالانوار، تألیف دانشمند جلیل القدر علامه محمدباقر مجلسى رحمة الله علیه است .

علامه بزرگوار، شیخ محقق و فاضل متتبع و احیاکننده معالم دینى، محمدباقر مجلسى فرزند شیخ محمدتقى (مجلسى اول) که از اکابر و بزرگان علماى مذهب حقه شیعه بوده ، مقامى چنان والا در سلسله احیاگران اندیشمند و دلسوز مکتب دارد که بى نیاز از شرح و تفسیر است .

زنجیره طلایى کتابت علامه شریف ، تفقه و تفحص و تجسس علمى و حفظ میراث فرهنگى غنى اهل بیت علیهم السلام و اهتمام آن رادمرد در ثبت کلیه متون مورد استفاده علاقمندان و تراوشات فکرى وى اعم از نگارش کتب متعدد، رسالات متنوع و ترجمه ادعیه و شرح خطبه هاى مختلف وارده از طرف معصومین علیهم السلام چه به زبان عربى و چه به زبان فارسى و بالاتر از همه حریت و آزادگى او در نقل مطالب زیاده از آن است که بتوان آن را در مختصرى به نمایش درآورد.

حضرت فاطمه

مجموعه اى که ملاحظه مى شود، ترجمه جلد چهل و سه بحارالانوار علامه محمدباقر مجلسى قدس سره همراه با ضمایم و تحقیقات محقق گرانقدر جناب آقاى محمد روحانى است که مطالعه کامل و بادقت آن، پشتکار و توجه ایشان را نشان مى دهد.

سعى شده تا این مجموعه ، بجز بخش مربوط به زندگانى حضرت فاطمه علیهاالسلام از کتاب بحارالانوار در بردارنده تمامى احادیث و روایات مربوط به آن حضرت که به مناسبتهاى خاص در سایر بخشهاى کتاب مذکور آمده است نیز باشد.

 

دانلود کتاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">