آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز ، آموزش نرم افزارهای کاربردی ، سفارش طراحی ...
برای تهیه لینک دانلود ، کافیه عنوان فایل مورد نظرتون رو واسم بصورت پیامکی ارسال کنید : 09308769559
آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز و آموزش نرم افزارهای کاربردی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰


زندگی امروز ، خیلی هیاهو و شلوغی دارد . این قدر که گاهی حساب روز و ماه و سال از دست مان می رود و همین طور با سرعت روز ها را شب می کنیم و شب ها را روز .   این هیاهوها و شلوغی نمی گذارند که در انتخاب های مان دقت کنیم . گاهی لازم است ساکت و آرام ، گوشه ای بنشینیم و فقط فکر کنیم . فکر کنیم به اوضاع زندگی مان . به کسب و کارمان . به راهی که برای زندگی مان انتخاب کرده ایم . به خواسته های مان و به این که چطور می توانیم به آن ها برسیم . به آینده . گاهی لازم است به کلماتی که به گوش مان می خورد و فکرمان را مشغول می کند ، فکر کنیم . گاهی همین فکر کردن های ساده ، ما را به چیزهای جالبی می رساند . خیلی جالب . گاهی فکر کردن راجع به یک کلمه ، باعث تغییر رفتاری می شود که یک عمر به آن عادت کردیم و گاهی انگیزه ای می شود برای انجام کاری که تا الآن انجامش نداده ایم . مثلاً کلمه ی « برکت » تا الآن به این کلمه فکر کرده ای ؟ اصلاً برکت یعنی چه ؟ برکت داشتنِ زندگی ، مهم است یا نه ؟ چرا زندگی بعضی ها این قدر برکت دارد ؟ چه باید بکنیم که زندگی ما هم با برکت بشود ؟ افراد زیادی هستند که خیلی پول دارند ولی پول شان برکت ندارند . مثل مدیر فروشگاه سرِ خیابان با آن فروشگاه بزرگ و محصولات زیادش که  همیشه می نالد از نداری و فقر . برعکسش بقالی محله تان ، که با آن مغازه کوچکش خرج خودش و خانواده پرجمعیتش را در می آورد و همیشه هم در کارهای خیر ، سهمی دارد . همین طور است برکت زندگی و عمر . بعضی ها عمرشان خیلی زیاد است . مثلاً نود سال دارند ، اما نود سال شان برکت نداشته است . در این مدت هیچ کار خاصی نکرده اند و فقط خورده اند و خوابیده اند . مثل خیلی جانداران دیگر . اما هستند کسانی که عمرشان کوتاه بوده و در آن عمر کوتاه خدمت هایی کرده اند فراموش نشدنی . مثل تفاوت درختانی که کوچکند وخیلی ضعیف ولی هر سال میوه و محصول فراموانی می دهند .

برکت یعنی به درد خوردن . یعنی به کار آمدن و خیلی مهم است که انسان برکت داشته باشد ، هم خودش و هم مالش . حالا هر قدر کم و کوتاه هم باشد این مال و عمر . برای این که برکت بیاید و در زندگی ما هم جاری شود ، باید از خودخواهی خداحافظی کنیم و به بخشش سلام کنیم . باید از مال و عمرمان سرمایه کنیم تا به درد دیگران بخوریم . گرهی از کارشان باز و یا برای پیشرفت شان کاری کنیم .

آن وقت است که آن قدر برکت پیدا می کنیم که عمرمان و مال مان جاودانه می شود .

وقف یک راه ساده است برای با برکت شدن زندگی هایمان . برای اینکه از چاه بودن تبدیل بشویم به چشمه ای همیشه جاری .

                                                                                                                                                          برگرفته شده از « کتاب بودن یا نبودن »


نظرات (۲)

  • گلستان بلاگ
  • سلام . خداقوت                                                   

    باتشکر بابت ارسال مطلب خوبتان  در گلستان بلاگ.

     http://golestanblog.ir/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%DA%A9%D8%AA/

    منتظر مطالب بعدی شما هستیم

    یاعلی. التماس دعا

    سلام
    عالی بود
    دنبالتون میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">