آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز ، آموزش نرم افزارهای کاربردی ، سفارش طراحی ...
برای تهیه لینک دانلود ، کافیه عنوان فایل مورد نظرتون رو واسم بصورت پیامکی ارسال کنید : 09308769559
آقای طراح

مرجع دانلود طرح های لایه باز و آموزش نرم افزارهای کاربردی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

سلام رفیق امیدوارم سلامت و تندرست باشی .

من این سرود رو روز جشن توی تلویزیون داشتم نگاه میکردم و دیدم خیلی زیبا خوندن و با خودم گفتم که بیام و این رو با شما هم به اشتراک بگذارم . راستی یه سروده دیگه هم در مورد آقا صاحب الزمان خوندن که توی یه پست جدا واستون آپلود میکنم . یاعلی مدد

 


متن سرود : 

 

مولانا علی ، علی یا حیدر

مولانا علی ، علی یا حیدر

حیدری هستم ، از تبار حضرت سلمان

حیدری هستم  ، از دیار و خطه شیران

حیدری هستم ، منتظر برای یک فرمان

منتظر برای یک فرمان

اهل عالم بدونن که

شیعه ی تو دوست داره

مادر من حضرت زهرا و

پدرم حیدر کراره

پرچم عشق تو تا آخر بالا

علی مولا

جانشین خاتم عشق بی بی زهرا

علی مولا

دست خالی و دامن ولی ا...

علی مولا

این همه عزت و شوکت داری آقا

علی مولا

حیدر ، کرده انتخابم

خاک ، پای بوترابم

ای که ، هستی عشق نابم

مولا

جانم ، در ره غدیرم

دیگر ، که تویی امیرم

آخر ، من برات میمیرم

مولا ، مولا

من از روز ولادت

هستم پای ولایت

حب حیدر تو قلبم

تا لحظه ی شهادت

مولانا علی ، علی یا حیدر

مولانا علی ، علی یا حیدر

مولای منی

چون تویی اربابم ، بی باکم

بابای منی ، پدر خاکی و من هم خاکم

مثل تو ، می مونم ،  تا آخر پای حرفام

تا زندم ، می مونم ، پای مکتب آقام

حیدر ، کرده انتخابم

خاک ، پای بوترابم

ای که ، هستی عشق نابم

مولا

جانم ، در ره غدیرم

دیگر ، که تویی امیرم

آخر ، من برات میمیرم

مولا ، مولا

من از روز ولادت

هستم پای ولایت

حب حیدر تو قلبم

تا لحظه ی شهادت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">